Zomerreces.... - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Ernst Oord - WaarBenJij.nu Zomerreces.... - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Ernst Oord - WaarBenJij.nu

Zomerreces....

Blijf op de hoogte en volg Ernst

19 Augustus 2012 | Albanië, Tirana

Zomerreces….

Ruim twee maanden heb ik ook reces genomen.
Even geen zin om het journaal te verzorgen. Macedonië wordt dus een apart hoofdstuk dat op een later tijdstip zal worden geschreven en weergegeven.
Het is ook een apart hoofdstuk want we het is het land waar we tot nu toe het langst hebben vertoeft.
We hebben 64 dagen op Autocamp Struga gestaan. We hadden een prachtplek zo met onze snufferd aan het Meer van Ohrid en ook nog voor een bijzonderlijk aantrekkelijk tarief.
Dit werd onze uitvalbasis van de vele uitstapjes, de ontmoetingen en belevenissen.
Het was het relaxpunt voor zwemmen en zonnebaden, het observatiepunt in het kijken en beleven van het vakantie leven van, met name, de Macedoniër en het getuige zijn van de herontwikkeling van een camping.
De draad van het journaal pik ik op vanaf het moment van vertrek op woensdag 8 augustus jl.
het begin van de lange terugreis.