Torre Salsa 2 - Reisverslag uit Rome, Italië van Ernst Oord - WaarBenJij.nu Torre Salsa 2 - Reisverslag uit Rome, Italië van Ernst Oord - WaarBenJij.nu

Torre Salsa 2

Door: oordkool

Blijf op de hoogte en volg Ernst

28 April 2012 | Italië, Rome

Torre Salsa 2….
Inmiddels staan wij nu ruim zes weken hier en het verveelt geen moment. Sterker nog het heeft een heilzame werking. We genieten van het mooie gebied, de dagelijkse hondenrondes, de zee; het lome leven.
Het campingleven is gemoedelijk, deze plek trekt speciaal volk aan. Er is een aantal dat komt en snel weer verder gaat, die vinden het maar niets; te weinig comfort vermoedelijk.
En een aantal dat komt, of weeromkomt, en blijft voor een langere periode.
Deze plek schift op heel natuurlijke wijze het kaf van het koren.
Grappig dat het initiatief om de plek van Burkhardt en Heidi te versieren vanwege hun
40-jarig huwelijk leidde tot de eerste BBQ, een samenkomst die anders vermoedelijk niet zou hebben plaatsgevonden. Een spontane verbroedering die navolging kreeg toen, wederom de Duitsers (Fritz), voorstelden voor opnieuw ‘een braai’. Ieder zelf zijn vlees en salade (in Tupperware!) meenemen. Wijn en bier verhoogden het plezier.
Dit succes bracht Gabi, de Oostenrijkse manager van Torre Salsa, tot het initiatief om een aangeklede ’Paas BBQ’ te organiseren voor de ga

• 29 April 2012 - 09:50

Marjon:

was kort maar krachtig deze keer... is er iets verkeerd gegaan??? Groetjesssss Marjon

• 29 April 2012 - 12:09

Marita:

Bonjour Ernest, ca va ? Wij lezen de reisverslagen met grote belangstelling en zijn dan ook hevig teleurgesteld dat Torre Salsa 2 ons niet meer informatie geeft dan de aankondiging van de aangeklede Paas BBQ. Ligt het aan onze internetverbinding of is er in het zonnige zuiden iets mis gegaan ?
    Mooie foto's, vooral die van het bloemenpad. Dikke zoen voor jullie beiden, Marita&Dick

• 29 April 2012 - 17:03

Robert:

Ha Ernst,
    Leuk om te lezen jullie verslagen. Maak je deze nog even af? Inmiddels heb ik ook Melanie toegevoegd. Ze vond dat ik jullie verslagen veel te laat doorstuurde....

Groeten,
    Robert